Pivní recenzePivní recenze

ochutnáme
zhodnotíme
zveřejníme
Pivní recenze .cz
Vašepivo.cz -- potřeby pro domácí vaření piva
Mobilní pivovary -- Kalkulátor minipivovaru Můj půllitr -- Originální půllitr na přání


Nejnovější komentáře

Níže nalezente plné znění 50 posledních komentářů na našem webu.

  1. Dávid 22.9.2018 20:25 u Recenze Volkovskaja Blanche De Mazai napsal:

    Chutné pivo, vyvážená horkosť a príjemná ovocná vôňa i chuť. Milo prekvapilo

    Odpovědět

  2. Jan 22.9.2018 1:34 u Recenze Sedmý schod napsal:

    To je přesně ono. Snaží se vést na vlně malých pivovarů, mraky marketingových pindů o poctivosti, řemesle, atd., ale přitom je to průmyslový pivo, které se navíc moc nepovedlo. Mě ty marketingový cancy začali vadit u Staropramenu, (který to s tím marketingem dotáhl tak daleko, že reklamu na "smíchovskou poctivou pivnici" točil na Vinohradech u Vodoucha), Kozla (samý keci o řemesle, ale ty kyselý chcanky se nedají pít stále), Krušovice... Nechci hejtovat tyhle pivovary kvůli pivu - dělají levný chuťově čistý pivo na běžný pití, ale sere mě, že dělají v reklamách z hovna dorty.

    Odpovědět

  3. Jan 22.9.2018 1:27 u Recenze Sedmý schod napsal:

    Tohle je průmyslový docela nepovedený pivo, žádný "craft beer". Cena je odpovídající, pořádný pivo stojí mnohem víc.

    Odpovědět

  4. kremák 21.9.2018 16:35 u Recenze Sedmý schod napsal:

    Klasické pivo z současného Žateckého pivovaru, čistě marketové pivo, žádný zázrak. Pro mě vodové pivo z CK tanku, nepříjemně hořké, nevýrazné tělo, ovocné pachutě.... Obdivovatelé tohoto "skvostu" jsou asi nadšeni, srovnávání Sedmého schodu s Krušovicema docela sedí i když mě teda žatecké pivo přeci jenom přijde o krapet lepší, není to zas tak obrovská fabrika, jako "chemici od Heinekenů". Přirovnávat tohle pivo k "craft beer" je úlet, to je potom "craft" skoro všechno na našem trhu...

    Odpovědět

  5. renda4 17.9.2018 15:24 u Recenze Baronka Premium napsal:

    Dneska v Tescu za 9,90.- 2 basy a 3 láhve víc toho neměli , už jsou ve sklepě...

    Odpovědět

  6. Huhin 17.9.2018 10:17 u The End of History napsal:

    Děkuju dodatečně za Pivní recenze. Pomohly mi s orientací v pivním světě a opakovaně jsem se sem vracel. Ať se daří!

    Odpovědět

  7. Katzenkotz 15.9.2018 0:12 u Recenze McHugo napsal:

    Dnes som dostal u mojho oblubeneho dealera v pivoteke gratis 1l PET tohto piva. Nemal som na plane ho ani otvarat, lebo som si pamatal z minulosti negativne recenzie na inom pivnom webe. Ale kedze Falkenstejn APA ktory bol na programe sa ukazal bohuzial ako zlomeny (to je prvy krat co mam tuto skusenost) tak uplne necakane prisiel na rad tento panko. Optika velmi prijemna, nadejna, tmavsi jantar, jemnejsia, tmavsia, trvaca pena. V nose na prvy krat prijemna zrela broskyna. Aj na druhy krat. A na treti krat nic ine ako kvasnice. Kam ta broskyna zmizla a to behom zlomku sekundy, neviem. Zahada. Telo je tak plne ze mam pocit sa jedna minimalne o 15ku ak nie o 17ku.To je pre mna upne nova a prijemna skusenost. Megaplne telo sparene s nizsim akoholom vyzera byt kralovska disciplina. Riz stredny, prijemny, prirodzeny, pitelnost vynikajuca. Neviem co si o tomto napoji mysliet. Je to kuriozita ktora vybocuje od aktualnych Ceskych "mainstreamovych" top-level ejlov. A mozno to je len "nepodarok" (nie optimalny recept) a to az do takej miery az je dobry. Neviem. V kazdom pripade velmi prijemna zmena k beznemu sortimentu. A vdaka za darcek. Moro, ak sa potknes o tento kusok, skus ho prosim pretestovat. Velmi by ma zaujimal tvoj nazor ohladom toho o co sa tu aktualne jedna.

    Odpovědět

  8. Paja 14.9.2018 16:34 u Recenze Arany Ászok napsal:

    Dobrá chuť svěží

    Odpovědět

  9. Katzenkotz 13.9.2018 23:01 u Recenze Matuška Tropical Rocket napsal:

    Vyssie sfery mi dnes zrejme priali a tak som mal dnes tu cest na kombinaciu dvoch z mojich najoblubenejsich piv a to Matuskovu tropicku raketu a 14ku opicu. Pri tejto konstelacii bolo velmi tazke sa rozhodnut s cim zacat pretoze vacsinou zacinam s lahsim alebo svetlejsim pivom. Rozhodol som sa pre Matusku napriek tomu ze je nepatrne silnejsi, pretoze som sa obaval ze dobre nachmelene opice by mohli prinutit moje chutove pohariky spachat zo slasti harakiri, a to si ziaden Matuska nezasluzi. Myslim ze ak by sa tie nachmelene opice svojho casu strielali do vesmiru "tropickymi" raketami tak nevylucujem ze z kategorie Matuskovho "intercontinental" by sa velmi rychlo stal "intergalactical". Piva od Matusku, nech vezmete ktorekolvek su jedinecne a absolutnou sazkou na istotu. Nie len ze vzdy viete co za svoje peniaze dostanete ale aj vedomie toho ze to dostanete len tu, a nikde inde. Tropicka raketa sa vyznacuje prekrasnym plnym telom (co nie je charakteristicke pre pivny styl IPA), a presne to z neho robi ten bezkonkurencny "intercontinental" s typicky Ceskym rukopisom. Toto pivo je rozpravka. No a medzicasom 14 dobre nachmelenych opic veselo a s krasnou lahkostou tancuje okolo rozpravkovej tropickej raketky a dostojne oslavuje jej majestanost. Zivot je krasny.

    Odpovědět

  10. Moro 12.9.2018 6:13 u Recenze Koutská dvanáctka napsal:

    Bohužel, toto pivo má svůj zenit už za sebou ...

    Odpovědět

  11. Katzenkotz 10.9.2018 21:10 u Recenze Koutská dvanáctka napsal:

    Treti krat za tuto sezonu prechutnavam toto pivo vo filtrovanej verzii. Tentokrat z dobre vychladeneho sudu, narazeneho pred hodinou. Len v kratkosti: Optika velmi elegantna, cira, svetlojantarova farba. Pena jemna, biela, trvaca. V nose prekvapujuco - bananovy ester - co pri tomto type piva neocakavam. Telo sladove a na dany typ piva slabe. Odovzdane smutiac za chmelom sa tento necakane objavuje v homeopatickom mnozstve v relativne prijemnom, stredne dlhom dojazde. Aleluja. Jemny, elegantny riz, pitelnost dobra. Je to fajn pivo ale ziadne na ktore by som sa vopred tesil. Podla mna tak trosku precenovane... Prostmahlzeit.

    Odpovědět

  12. Katzenkotz 8.9.2018 13:44 u Recenze Schneider-Weisse Unser Original napsal:

    V Prazskom Globuse (podla istej aplikacie) prave predavaju TAP7 za 136,- KC na liter. Capuju ho zo sudu do plastovych flias zo sebou. To je zhruba 5,30 EUR. Za predpokladu ze 0,5l flasa (ktora je takisto nefiltrovana a nepasterizovana) stoji bezne okolo 1,- EUR je to naozaj pozoruhodna cena... pritom sa nejedna o ziadne "capovanie" ale ciste len o plnenie plastovych flias zo sudu...

    Odpovědět

  13. Katzenkotz 7.9.2018 19:54 u Recenze Paulaner Hefe-Weissbier Naturtrüb napsal:

    Paulaner je velmi podareny. Ked mam chut na Weissbier tak siaham vacsinou po nom. Na Schneidrovi (TAP7) mi vadi ze je neprijemne "tazky", ako keby som prehltol pol kila chleba. Weihenstephaner ma vacsi riz, co je prijemne ale stale to je taka ta kategoria "kamen v bruchu". Naopak, ten Paulaner posobi lahsie, sviezesie a je podstatne pitelnejsi napriek tom u ze ma podobny obsah alkoholu. Paulaner ma rocny vystav okolo 2,4 mil. hl a je krasnym priklalom toho co sa da velkopriemyslovo flaskovat za velmi priaznivu cenu.

    Odpovědět

  14. Pavel 6.9.2018 20:19 u Recenze Paulaner Hefe-Weissbier Naturtrüb napsal:

    Hefe-Weisbier od Paulaner je pivo s ječným a pšeničným sladem. Určitě jedno z lepších piv, jako všechna piva s logem PGI. Zajímavé je, že ve středověkých Čechách ( svrchní k. ) bylo zakázané míchat pšenici s ječmenem. Chuť příjemně nakysle-sladová, se střední hořkostí, na chuti se zjevně podílí i rozhodující složka-kvalitní voda.

    Odpovědět

  15. Vlasta 6.9.2018 0:48 u Recenze Argus Maestic napsal:

    Argus Majestik, nejlepší pivo, dlouho jsem ochutnával jiná, dnes k nim ani nečuchnu. S dobře vychlazeným je pro mne každý večer svátkem. A třeba lahvový Prazdroj, proti němu pouhý patok.

    Odpovědět

  16. Moro 5.9.2018 11:36 u Recenze Záviš z Poličky napsal:

    K balení KEG x láhev - do láhve vniká světlo, dříve se teplem prohřeje a kdo ví, jak je skladována = riziko poškození a výskytu pivní vady se zvyšuje. Nicméně jsou pivovary, kde je kvalitativní rozdíl čepované x lahvové stabilně dosti značný. Např. Polička a Hubertus Kácov.

    Odpovědět

  17. Lactobacil 4.9.2018 23:08 u Recenze Záviš z Poličky napsal:

    Uznávám velmi tento web a ledacos jsem se na něm přiučil,tím spíše, když recenzuje Moro, nicméně si neodpustím poznámku: točená verze se mi jeví jako mnohem lepší varianta než lahvová. --------------------------------------------------------------------bylo to někdy jinak? Pokud ano, je něco špatně

    Odpovědět

  18. Sidorovic 4.9.2018 17:47 u Recenze Březňák světlý ležák napsal:

    Pravda, v nynejsi podobe nic moc pivo, pena defacto uz po chvili po naliti z lahve zadna a chut ve stylu ze primo neurazi , ale opravdu nenadchne, zkratka sedive euro-pivo z portfolia Krusovic.

    Odpovědět

  19. Moro 4.9.2018 13:29 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Jakékoli vnímání chutí je naprosto subjektivní. To, co chutná mně, nemusí chutnat jinému i naopak. Hodnocení piva od Katzenkotz se mi moc líbí - ano, perfektně to napálil a velmi barvitě popsal, co v pivu našel. Čehož si velmi cením. Není jednoduché, cokoli popisovat a kdo si to sám nevyzkoušel, pak netuší. K tomu, jak chutná začátek, co je střed a dozvuk - chce to zkušenosti, čas a trpělivost. Je normální, že většina lidí je schopna vnímat jeden atribut (většinou ten nejvíce dominantní) a ostatní si neuvědomují. Po jistém tréninku se chuti i smysly tříbí a vše začíná vystupovat. Závěr - chce to opravdu jen čas, trpělivost, odpočinuté smysly i ducha a obrovskou chuť se učit, mýlit se a znovu objevovat.

    Odpovědět

  20. miracek 3.9.2018 20:21 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Ano, to je počteníčko... Vidíme ale také,že hodnocení piva je naprosto odlišné od autora recenze... Recenzentovi to evidentně nevadí neb je zřejmě v tuto chvíli po lidské stránce formát. Já ovšem, byť jsem toto pivo nepil, už mám o něm představu jaké asi je, ke kterému hodnocení se přiklonit. A to mi vždy vrtalo hlavou, jak to, že recenzující jsou schopni poznat jak chutná začátek, prostředek, konec doušku atd. a přitom je pro ně mnohdy problém rozeznat patok od slušného piva...

    Odpovědět

  21. Moro 2.9.2018 10:19 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Moro by stačilo ;-) A netřeba se podceňovat.

    Odpovědět

  22. Katzenkotz 1.9.2018 22:08 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Dakujem, pan Moro, velmi si to cenim! Az sa cervenam... Klobuk ale smekam ja pred Vami. Vy ste Pan s velkym "P" a ja som len taky maly klaun...

    Odpovědět

  23. renda4 1.9.2018 17:51 u Recenze Vysoký Chlumec Vévoda napsal:

    Dobré pivo , 6 bodů...

    Odpovědět

  24. Sidorovic 31.8.2018 19:26 u Recenze Bertold Premium napsal:

    Ale jo, neni to spatny pivko po dobrem nachlazeni, v teto cenove kategorii cca 11 Kc v Albertu docela prijemne prekvapilo oproti ocekavanim. Zadna hitparada to sice neni, nicmene nic co by mi vyslovene chutove vadilo. Urcite po case zase vyzkousim jak se drzi.

    Odpovědět

  25. Moro 30.8.2018 14:21 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Parádní hodnocení - klobouk dolů a respekt.

    Odpovědět

  26. Katzenkotz 29.8.2018 18:56 u Recenze Gulden Draak 9000 napsal:

    Testoval som Belgicke piva z aktualnej akcie v Lidli. Blonde, dubbel, triple, quadrupel. Optika tohto Quadrupla je velmi pritazliva, elegantna, exkluzivna. Olejova konzistencia, trvaca jemna pena, jantarovo-bronzova farba. V nose extremne prezrely banan, nieco ako "Turboweissbier" alebo aj ako nejaka zmes zo zbytkov predchadzajuceho vecera (banan, pivo, vino, brandy, rum). Na jazyku sladke, neprijemne. Zmes sladoksti, istej kyselinky, kvasnic a alkoholu je nahodna, nevyvazena a posobi ako roztrusene Lego-kocky. Telo je tazke a olejove. Pitelnost tohto slabeho a zaroven preladovaneho piva je pekelna, neexistujuca. Ono je to podla mna vhodne max. tak ako aperitiv pre nejakych zbohatlikov-"expertov" alebo tzv. "hipsterov" :) Ono tento pivny styl udajne nevznikol spontanne ale ako odpoved na tzv. Vanderveldeho zakon (1919-1983) ktory zakazoval predaj liehovin v belgickych baroch. Tak to aj chuti. Mimochodom viac ako 70% predaneho piva v Belgicku je lezak Plzenskeho typu (Jupiler etc.) a nie tieto ciastocne nepitelne kuriozity. Toto pivo je peklo. Predpokladam ze tymto mokom muci Satan pivarov v pekle.

    Odpovědět

  27. Algo 28.8.2018 10:45 u Recenze Svijanský rytíř napsal:

    Ak chce niekto vedieť, čo je to neprirodzená horkosť Iso-extraktu, vrele odporúčam. Toto by mal byť etalón.

    Odpovědět

  28. Láďa 25.8.2018 20:55 u Recenze Otakar 11 napsal:

    Lepší je pít vodu ze záchodu než tohle, totalni katastrofa

    Odpovědět

  29. Sidorovic 25.8.2018 18:10 u Recenze Argus Maestic napsal:

    Tak jsem jiz take narazil na tu vratislavickou verzi s voltazi 5,2 % (Lidl Rudna u Prahy). Krome odlisne etikety a zminovane voltaze, je pivo po preliti jasne svetlejsi, pena plna, na jazyku zustava po napiti dojem trochu prestrelene horkosti v podobnem duchu jako aktualni verze Konrada 12, ale jinak nastesti bez pachute. Za me to neni vubec tak spatny jak jsem se obaval, protivinska verze je vsak jasne lepsi a chutove vyrovnanejsi.

    Odpovědět

  30. Katzenkotz 22.8.2018 13:12 u Recenze Litovel Maestro napsal:

    5cm pod ryskou a spinave pohare? To asi Hilton nebude. Kde to tak capuju? Na plazi v Sierra Leone? Mozno ale bude potrebovat vycepni jednoducho iba okuliare pripadne doktora na hlavu. Uz tam viac nechodte, tam nieco nesedi... ja to citim... :)

    Odpovědět

  31. Pavel Petr 21.8.2018 16:58 u Recenze Litovel Maestro napsal:

    Může prosím někdo sdělit, jak se má toto kvalitní a chutné pivo správně čepovat? U nás to valí do špinavých sklenic a rychle pod tlakem.....po dojítí pěny je cca 5 cm pod ryskou...!!

    Odpovědět

  32. Moro 15.8.2018 18:28 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    V takovém případě je možno využít mojí mailové adresy, na případné dotazy rád odpovím, jakmile si udělám trochu času.

    Odpovědět

  33. Katzenkotz 15.8.2018 11:51 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Dakujem. Tomu s tym cislom som porozumel. To znamena ze taky Krakonos ktoremu na hrdle flase troni obrovska cilica "10", "11" alebo "12" musi tomu aj obsahovo zodpovedat co sa tyka EPM. Tomu izoextraktu som porozumel teraz tak ze sa uvadzat predsa len MUSI ale moze sa schovat pod pojmom "chmelovy extrakt"... Mal by som na este vela inych otazok resp. tem na diskusiu. Ako sa tu da diskutovat nejake tema bez toho aby to vznikalo pod nejakym konkretnym pivom kam to vlastne ani nepatri? Toto by ma zaujimalo aj co a tyka atlasu piv.

    Odpovědět

  34. Moro 15.8.2018 6:42 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Jinak - číslo (ať už je opatřeno symbolem % nebo postaru ° (Plato) nebo i bez symbolu) musí být platné, tzn. že např. pivo s označením 12 má od 12,00 do 12,99% EPM. Add chmelový extrakt - je-li v pivu přítomen, pak MUSÍ být uveden i na etiketě. Pokud je v pivu přítomen tetrahop, pak jej buď mohou napsat (CHMELOVÝ IZOEXTRAKT) nebo jej napsat nemusejí a napíší jen CHMELOVÝ EXTRAKT. Už si rozumíme? ;-)

    Odpovědět

  35. michal 14.8.2018 19:48 u Recenze Zubr Grand napsal:

    ted albert lahvová za 9.90Kč akce nemá chybu.

    Odpovědět

  36. katzenkotz 14.8.2018 10:12 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    To znamena ze samotne cislo, napriklad "12" neznamena nic. Spravne? Pan Moro, Vy sa vyjadrujete ako politik :) Ten chmelovy extrakt a tetrahop som inak dodnes nepochopil. Takze ked nepridam do piva chmelovy extrakt ale zato pridam tetrahop tak nemusim na etikete uvadzat nic? Preco by sa vlastne mal ten tetrahop "schovavat" ked sa uvadzat nemusi? A hlavne zaa nieco co v pive nie je? Toto zacina byyt pre mna nieco ako vyssia matematika :)

    Odpovědět

  37. Moro 14.8.2018 6:12 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Pokud je uvedeno %EPM, pak musí být uvedeno správně. Tento údaj nesmí být klamavý.

    Odpovědět

  38. Azkaban 13.8.2018 20:22 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Trosku odbočím, ale když už se tu řeší ta legislativa...jak je to s označováním EPM na etiketě? Všiml sem si že pár průmyslových pivovarů uvadi na obalech jen číslici bez procentualniho znaménka. Například Gambrinus a jejich "Plná 12" Vím ze se EPM uvádět nemusí ale když už to uvedou tímto stylem nemůže jít jen o klamání spotřebitele a ve skutečnosti to může být třeba 11% a tím ze tam neuvedou procento nebo stupnovitost tam můžou v rámci názvu napsat cokoliv?

    Odpovědět

  39. kremák 13.8.2018 15:08 u Recenze Bohemia Regent Prezident napsal:

    Lahvový Regent se hodně polepšíl, dřív to bylo docela riziko, občas dobré, ale mnohdy velmi podprůměrné, týká se to především silnějších piv, na desítku jsem neměl odvahu. Co se týče Prezidenta, nemá co bych tomu pivu vyčetl, možná trochu rychle opadající pěna, ale jinak je to velmu slušné pivko, v té bídě co mají supermarkety je to aspoň určitá záchrana. Samozřejmě točený Třeboňský Regent je jiná liga. Když jsem byl na vojně v Českých Budějoviccích, jezdili jsme na dvanáctku do Rudolfova,bylo lepší jak Budvar. K tomu Putimskou sýrovou pomazánku a byly jsme štastní....jo to už je skoro 30 let!

    Odpovědět

  40. Moro 10.8.2018 7:54 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Legislativa je v tomto poměrně striktní - chmelový extrakt není chmelovým produktem a musí se uvádět zvláště. Zato izoextrakt (také se mu říká tetrahop) se uvádět nemusí a většinou jej "schovají" právě pod chmelový extrakt. Nějaké čtivo na toto téma je např. zde.

    Odpovědět

  41. Mira Bart 9.8.2018 19:44 u Recenze Pan Pivo napsal:

    Řitší osvěžující pivo s nádechem k Rádleru, perfektně se hodící do Chorvatska k posezení u pláže. Za mne 8 bodů z 10ti

    Odpovědět

  42. Honza 9.8.2018 8:57 u Kontakty na redakci a provozovatele Pivních recenzí napsal:

    Dobrý den, prosíme o přidání do seznamu pivoték v Praze - jsme pivotéka BEERS AND MORE, Varšavská 24, Praha 2. Jsme zaměřeni výhradně na produkci českých minipivovarů. Máme 3 rotující pípy, 5 stále plných lednic lahvového piva a něco malého k snědku. U nás je vždy něco dobrého na čepu, k jídlu a vždy dobrá nálada :-)

    Odpovědět

  43. Katzenkotz 9.8.2018 8:48 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Ako je to vlastne s tou legislativou? Musi sa "chmelovy extrakt" ako taky bezpodmienecne deklarovat? Nemoze sa skryt za "chmelove produkty" a nejake ine nazvy? Existuju piva ktore nemaju extrakt vyznaceny ale s najvacsou pravdepodobnostou ho obsahuju (napr. Argus Maestic z Lidla). Do piva sa moze pridavat vselico, aj rozne prasky na stabilizaciu peny ale vyznacene som to nikdy este nevidel. Kto mi ako konzumentovi vlastne zaruci ze dane pivo nie je nejaky nebezpecny chemicky koktejl? Kto to kontroluje? A zaujimalo by ma to nielen u priemyslovych pivovarov ale aj u tych malych ktorych piva stoja vo flasi aj 7,- EUR na liter. Vysoka cena pre mna neznamena automaticky vyssia cistota alebo celkova kvalita. To tiez nie su dobrocinne organizacie.

    Odpovědět

  44. Moro 9.8.2018 6:27 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Myslím, že dle legislativy jej tam prostě (chmelový extrakt) uvádět musí. Že se dává kvůli úspoře energií = nákladů, je jasné.

    Odpovědět

  45. Katzenkotz 8.8.2018 11:06 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    S chmelovym extraktom ako takym ja osobne az tak velky problem nemam. Plati zrejme to, ze ak sa s nim vie pracovat tak to moze byt v poriadku. Chvalit sa ale na jednej strane nepouzivanim chmeloveho extraktu a na druhej strane ho tam predsa len pridavat pre mna osobne posobi tak trochu ako zavadzanie zakaznika.

    Odpovědět

  46. Sidorovic 8.8.2018 7:20 u Recenze Zlatopramen 11° napsal:

    S velkou skepsi jsem vcera zakoupil petku Zlatopramenu 11 a nakonec me po poctivem nachlazeni prijemne prekvapila, stabilni pena, zadna pachut, prijemena doznivajici horkost, zkratka slusna 11cka Nevim jestli to byla nejaka nahoda, nebot toto pivo bezne nekupuji, ale oproti Krušovicke 12 (ktera uz mi po poslednich zkusenostech nesmi pres prah) taktez v petce je to pivni mana. Urcite jeste nekdy vyzkousim.

    Odpovědět

  47. Moro 7.8.2018 6:13 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Po odrmutování se chmelí extraktem, v ležáckém tanku pak za studena hlávkovým chmelem.

    Odpovědět

  48. Hanka 6.8.2018 23:52 u Recenze Litovel Maestro napsal:

    Nevíte, kde se v Praze čepuje Maestro?

    Odpovědět

  49. Katzenkotz 2.8.2018 16:05 u Recenze Konrad Spytihněv napsal:

    Zo stranky Konrada: SPYTIHNĚV CHARAKTERISTIKA: Pivo spytihněv je silné (14°) a speciálně chmelené. Na rozdíl od běžných piv je Spytihněv za studena dochmelován v ležáckém tanku. Nejedná se o dochmelování chmelový extraktem, ale o klasický hlávkový chmel typicky české odrůdy Žatecký poloranný červeňák. Etiketa z Lidla: chmel, chmelovy extrakt Takze ono sa to nedochmeluje chmelovym extraktom ale napokon sa tam chmelovy extrakt predsa len pridava? Pivo samo o sebe je v ramci sucastnych Ceskych flaskovych mrtvol velmi dobre, mne ako laikovy ale podobe "Kunststücki" vrtaju v hlave.

    Odpovědět

  50. renda4 1.8.2018 19:44 u Recenze Karlovačko napsal:

    Divné já ji otevřu , "Rye Island Beer" pochopil jsem ,že je to Bratislavský pivovárek tak si to najdi , k tomu Meděru je tu pěkně a mám tu rodinu z matčiny strany (matka se tu narodila)

    Odpovědět



Kdo hledá, najde

Poslední komentáře

další komentáře »