Pivní recenzePivní recenze

ochutnáme
zhodnotíme
zveřejníme
Pivní recenze .cz
Vašepivo.cz -- potřeby pro domácí vaření piva
Mobilní pivovary -- Kalkulátor minipivovaru Můj půllitr -- Originální půllitr na přání


Recenze B.B. Premium

Údaje o pivu

Hodnocení

Barva

zlatavě hnědá, pivo čiré

Pěna

vyšší, krémová, zvolna opadávající

Vůně

chmelová

Chuť, říz

Nástup chutí je chmelově sladový. Pivo je hladké a kulaté. V ústech zanechává příjemnou hořkost, středně dlouze trvající. Pivo přímo vybízí k další konzumaci. Říz piva je střední až vyšší.

Další komentář

I já, jako spousta dalších chodívám „za pivem“ do super/hyper marketů. Na ležák B.B. se v nich dá narazit poměrně často. Obvykle zůstává nepovšimnut a jen se na něm usazuje prach. Když vidím konzumenty, jak spokojeni, že v akci zakoupili super Braník, Kozel, Staráče (brno i pramen), Ostravar, Gambáč, atd., tak je mi vcelku teskno, jak tak kvalitní pivo zůstává v přepravkách a výše uvedené produkty  se prodávají. Jsme přeci národ pivařů ne? Asi to bude těmi „supr a cool“ reklamami v TV :-( .

Fotografie

B.B. Premium

 

Výsledek (?)

1 bod1 bod1 bod1 bod1 bod1 bod0,5 bodu0 bodů0 bodů0 bodů
6,5 bodu z 10

Hodnocení čtenářů:

1 bod2 body3 body4 body5 bodů6 bodů7 bodů8 bodů9 bodů10 bodů (7 hlasů, průměrné hodnocení: 7,00 z 10)
Loading...Loading...

Vlastnosti: , , , , ,



Komentáře

  • fk napsal:

    nemohu si pomoci, ale pivo ze „Samsonu“ vždy chutnalo jako nedovařené, či jako uvařený slad, prostě jako Pito. není tedy divu, že zůstávají přepravky nepovšimnuty zaprášeny. Takže kvalitní pivo, po kterém nekručí v břiše to rozhodně není. Pijí jej pouze domorodci, co jsou na něj zvyklí…

  • Kuba 2 napsal:

    Pivo B.B. BYLO jistě dobré za starých časů. Ale nyní to jde se Samsonem od desíti k pěti. Od té doby, co ho vlastní americky Anheuser Busch, opravdu pivo v těch přepravkách zůstane, alespoň v mém případě. Přesněji řečeno, Samson investoval do nových přepravek i lahví, ale kvalitu piva výrazně zhoršil. A mimochodem, tohle pivo je již nyní také bohužel minulostí, B.B. se už nevyrábí. Taky je mi záhadou, proč už Samson neužívá svou ochrannou známku Budweiser Bier(čímž vlastně pomohl svému konkurentovi Budvaru, který značku Budweiser používá a se Samsonem se o ní dlouho soudil – že by Samson spor prohrál, nebo ustoupil opravdu dobrovolně?). Na etiketách není už ani obrázek Samsona, spojeného s Budějovicemi a staré černé přepravky se Samsonem a budějovickou kašnou jsou již taky minulostí. S podivem je také to, že Samson přestal užívat i logo Chráněné zeměpisné označení, čímž opět nahrál Budvaru, který toto logo používá nadále. Americký majitel nerespektuje místní zvyklosti a loga, ze Samsonu se stává bohužel europivo. Pro mě to znamená jediné: přecházím ke konkurenci, k Budvaru.

Napsat komentář

Odstavec vytvoříte dvěma novými řádky.


Kontrolní kód

*

Kdo hledá, najde

Poslední komentáře

další komentáře »